dinsdag 21 oktober 2014

Torso met een nieuw "jasje"

Vandaag afgesproken met Rianne om samen te gaan freubelen.
Wat maakte niet uit...
Ik had het idee om mijn pas gekochte torso te gaan beplakken. Ik vond het een leuk project om samen te doen. Rianne en ik gingen met papier en behanglijm aan de slag.
Eerst het papier scheuren en dan met een lekkere laag lijm in smeren en dan plakken maar.
Tussendoor nog even geluncht en daarna met thee met fudge (door Frans gemaakt) verder geplakt.
Frank bedankt voor de fudge, de fudge is heerlijk!!
De Torso mocht gaan drogen en hadden nog wat tijd om iets anders te doen.
 De Flows kwamen te voor schijn en Rianne had al gauw wat gevonden wat bij haar hobby "handwerken" past en de pagina ik kleine stukjes gescheurd en aan het plakken gegaan, met een heel leuk resultaat.
De tekst voor de vlinger van Rianne vond ik in een andere Flow en paste er bij.
Zelf heb ik ook een vlinder beplakt en een huisje met een mooie tekste van Toon Tellegen.
Rianne; het was een gezellige middag op een regenachtige/stormachtige dag.
Wordt vervolg?!

Geen opmerkingen: