vrijdag 12 september 2008

"Trouwschild" voor William en Hanneke

3 Oktober trouwen William en Hanneke.
Lilly heeft mij hun kaart gestuurd en gevraagd of ik een fotolijst of iets anders wil maken.
Het word iets anders. Op internet wat ideeën op gedaan.
Ik ga iets maken met de namen en de datum van de kaart en de laatste regel van het gedicht.
Hieronder de stappen:

Ik heb de kaart gescand en de namen - William & Hanneke - in de juiste grote uitgeprint.
Ik heb 2 platen berkentriplex gekocht van 32 cm x 32 cm. Op de bovenste plaat heb ik een cirkel getrokken met een passer met een diameter van 31 cm.
De namen en de datum heb ik uitgezaagd.

Het echtpaar met hart komen in het midden van de cirkel.

De laatste regels: "When God made you, He must have been thinking about me". Deze tekst schrijf ik er met verf op.

Alles is op de plaat getekend. Ik heb de 2 platen op de hoeken vast getimmerd. Bij het zagen krijg ik dan 2 gelijke cirkels

Het echtpaar heb ik uitgezaagd en de contouren zijn nu goed zichtbaar.

Ik heb alles uitgezaagd en op de onderplaat gelegd. Nu nog een precies werkje; schuren...


Geen opmerkingen: